wtorek, 4 września 2012

Podaj dalej ;)

Zaszczyt mnie w tyłek kopnął i zostałam nominowana przez Klepsydrę. Dziękuje jej bardzo za miłe wyróżnienie. Też nie przepadam za łańcuszkami ale skoro Klepsydra się poświęciła... ;)







Zasady Versatile Blogger Award:

- Trzeba nominować 15 blogów do wyróżnienia
- poinformować nominowanych o wyróżnieniu
- napisać 7 faktów o sobie (???)
- podziękować Bloggerowi, który Cię wyłonił u Niego na blogu
- zawiesić nagrodę na swoim blogu

Od razu lojalnie uprzedzam, że 15 blogów nie wymienię, wymienię te najbardziej ulubione i koniec! Najwyżej będą Pobite Gary! ;)

Wiem, że nie wszyscy zapałają entuzjazmem do zabawy ale przecież to tylko zabawa i jeśli nie weźmiecie udziału to raczej pech ani nieszczęście na Was nie spadnie :)

A więc (kolejność przypadkowa) :

1. Bajka - http://we-troje.blogspot.com/ - jedyny blog o dzieciach, który czytam ;) Bo Bajka nie przesładza a pisze z humorem tak, że nawet tym niedzieciatym przypadnie do gustu.
2. Klepsydra - http://babiszon.blog.onet.pl/ - nie, nie dlatego, że Klepsydra nominowała mnie, a dlatego, że pisze kobita co myśli bez owijania w bawełnę. I zwykle ma rację.
3. Też Klepsydra ( no co? blogi miały być, nie autorzy ;) - http://cassiopeae.blogspot.com/ - tym razem opowiadania. Trzeba przyznać, że umie baba pisać i trzymać w napięciu ;)
4. Guzikowianka - http://nieguzikowyswiat.blox.pl/html - z Guzikowianką znam się osobiscie i wybitnie oryginalnie. Poznałysmy się mając tego samego faceta w tym samym czasie. Wydało się, więc faceta odesłałysmy w dziadkowych majtach i szarych skarpetach a same zdążyłyśmy już razem mieszkać, razem pracować... znowu razem mieszkać... wprawiając w zdumienie co niektórych bo przeciez jako "konkurencja" powinnyśmy sie szczerze nienawidzić. Guzikowianka bedzie także świadkiem na jednym ze ślubów K. i U.  Teraz Guzikowianka stacjonuje w Afganistanie i stamtąd pisze egzotyczne opowieści.
5. J.Dark - http://jdarkhandmade.blogspot.com/ - co tu dużo gadać, ma dziewczyna talent.
6. Red - http://podostrzalem.blogspot.com/ - też się znają i trzymają, tym razem ze studiów, nominowany bo oryginalny i przypadł K. do gustu.
7. Lylowa - http://wrzosowy.blox.pl/html - bo pisze tak po prostu sielankowo o zwyczajnych codziennych wydarzeniach.
8. Piotr Koder - http://piotr-koder.blog.onet.pl/ - pisze co prawda od wielkiego dzwonu ale i tak lubie czytać. Podoba mi się styl tejże pisaniny :)

Siedem faktów:

1. Potrafię obsługiwac kosiarkę spalinową, sama sprawdzam poziom oleju, tankuję i koszę trawę. Przy tym nie mam prawka i w temacie motoryzacji jestem kompletnie zielona.

2. Mam fobię okruszkową - w kuchni nie może zostać na noc ani pół okruszka czegokolwiek bo przyjdą mrówki. Fakt, że jeszcze żadna mi nawet do kuchni nie zajrzała i nie wiadomo czy w ogóle ma taki zamiar nie robi na mnie najmniejszego wrażenia.

3. Jestem spaczona w temacie kawy. Zjeżdżając z U. z autostrady do Serways o 3.00 nad ranem, w stanie totalnej nieprzytomności od razu rzuca mi się w oczy zbyt pełny zbiornik na zmieloną kawę (o tej porze nie ma szans  na zużycie całego zbiornika nim kawa wywietrzeje). Dostaję też białej gorączki gdy pani robiąca kawę twierdzi, że cappuccino od latte różni sie tylko sposobem spienienia mleka.

4. Nie lubię psów. Toleruję tylko te, należące do moich znajomych.

5. Poza wątróbką, kaszanką, orzechami i paluszkami krabowymi jem wszystko. Tych ostatnich nie zjem nawet w obliczu śmierci głodowej i irytuje mnie sam ich widok w sklepowych chłodziarkach. Kiedyś kraba hodowałam w terrarium. Nazywał się Stefan. Przyjaciół sie nie je.

6. Przez zdecydowaną większość swojego życia, byłam bałaganiarą, nieznoszącą bałaganu ;)

7. Nigdy nie brałam udziału w blogowych łańcuszkach ;)



4 komentarze:

  1. Kochana K., jest mi niezmiernie miło, że wyróżniłaś mojego bloga. ;) aczkolwiek w zabawie udziału nie wezmę - nie za specjalnie lubię takie łańcuszki, a może po prostu nie lubię opowiadać o sobie na blogu? No nie wiem. Może kiedyś.. ;)
    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no co ty!!! kaszanka jest super!

    jestem wzruszona i dziekuje za wyroznienie:-) korzystam z sytuacji i odwiedzam polecone przez ciebie blogi. same fajne, wiec jest mi jeszcze milej, ze znalazlam sie w takim wyborowym towarzystwie. dziekuje!

    OdpowiedzUsuń