niedziela, 22 stycznia 2012

Kolejna wycieczka, tym razem...

K. i U. po jego powrocie pojechali na małą weekendową wycieczkę.
Ludzi na nią się zebrało dużo, toteż nie zdziwiła się gdy U. w pewnym momencie w ośrodku nagle zaginął.
Szukała, szukała i znalazła...
U. spędzał miło czas z jedną z nowo poznanych koleżanek... ZBYT MIŁO jak na gust K. a miejsce sobie wybrali do tego świetne - damską toaletę
K. spojrzała i wyszła...
- Kochanie, my tylko robiliśmy razem siku... - tłumaczył się pokrętnie U.
- Tak... wymyśl jeszcze kilka ciekawych tłumaczeń a potem opublikujemy je na FB i zobaczymy pod którym ludzie klikną więcej razy Lubię to! - trzasneła drzwiami K. zastanawiając się jednocześnie co z tym fantem zrobić... w sumie przecież to JEJ U. ale jednak zwykły samiec! Ale w sumie czy są na tym świecie porządni fa...  titititi tititi Titititiiiiiiii TITITIIIIIIIII...
K. otworzyła jedno oko, namierzyła budzik, wyłączyła, rozejrzała się po pomieszczeniu... a tak.. sypialnia... nastepnie spojrzała na śpiącego i niczego nieświadomego U....
- Bosh, ciekawe czy tylko mi się śnią takie bzdury... - pomyślała K. i z wielką ulgą przytuliła się do U.


Jak już wstali i K. opowiedziała U. swój sen, na jego prośbę opisała wygląd jego "nowej koleżanki"
- A Kochanie, czemu śnisz dla mnie taka brzydka dziewczyna? - zapytał lekko rozczarowany i mocno rozbawiony U. ;)

5 komentarzy:

  1. o kurcze, nerwy można sobie stargać na takich snach ;)) ja swoich nie pamiętam a mój Luby ma bardzo fajne sny i często pamięta je jeszcze rano, ostatnio jednak opowiadał mi, że kilka razy chichotałam przez sen, wiec chyba są fajne, ech tylko jak je jeszcze zapamiętać do rana :))
    ami

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabym żeby mój facet sikał z jakąś brzydką babą niż żeby mi się śniło tak jak ostatnio brrrr a tak na marginesie bardzo lubię Cię podczytywać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzicie, U. był bardzo niepocieszony, że to mi śnią sie takie rzeczy a nie jemu:) Dodał tylko ze wybrałby inne miejsce:)
    Pinesko, bardzo mi miło, jednak Ciebie nie poczytam bo nie mam uprawnien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi maila na maila agawa30@tlen.pl i dostaniesz dostęp:)

      Usuń
  4. miodzio:)Zwykle śnią mi się tak pokrętne rzeczy,że nijak ułożyć w logiczną całość;))

    OdpowiedzUsuń