wtorek, 12 marca 2013

Testy organoleptyczne

Co zrobi K. jesli nagle sie okaze ze w domu ze slodyczy zostaly tylko batoniki z orzechami laskowymi?
Sprawdzi czy aby na pewno na laskowe tez ma alergie. Organoleptycznie. Bo ze arachidowe to zlo juz wie od dawna.

U. K. chciala Ci przez to powiedzec ze Twoje ulubione Milch-Haselnuss-Schnitte nie sa juz bezpieczne...



Aktualizacja:

Milch-Haselnuss-Schnitte bezpieczne jednak są...

Dnia następnego K. pożarła 3 batonika uważając naiwnie że ta alergia to rzeczywiście były jakieś bujdy. Szybko się okazało że do 3 razy sztuka. K. dostała wysypki i zanim zaczęła się dusić na dobre, zdążyła łyknąć końską dawkę wapna i orzechową przygodę zakończyła gorączką...

Nie wie jak to mozliwe że pierwsze 2 batoniki przeszły niezauważone a 3 został okupiony takimi atrakcjami ale cóż... więcej testów nie planuje. U. troche jakby zły na pomysły K. ale po tym co jej w ostatnich dniach zafundował nie śmie urządzać karczemnej awantury. Słusznie! O tym jednak w następnym wpisie.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a dziekuje :) ja tam wiem ze z laskowymi tez trzeba uwazac ale jeden maly batonik lub dwa mnie nie rozlozy ;)

      Usuń
  2. Witam w klubie alergików! Kilka lat temu dostałam wstrząs anafilaktyczny na grządce wśród pachnących truskawek. Gdyby Kamikaze nie miał ze sobą swojej czarodziejskiej torby, to pewnie już by mnie nie było na tym padole łez. Przesrane z tym uczuleniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klepsydra!!!! Ty zyjesz!!!!
      zebys wiedziala ze przesrane. z orzechami arachidowymi takich testow bym nie robila bo odrzuca mnie sam zapach.

      U. ma jeszcze ciekawiej bo ma tak mocna alergie na grzyby ze wystarczy sam zapach zeby musial rozmawiac z wielkim uchem. Wigilia wiec byla piekna - wszyscy przy stole a biedny U. zielony na kanapie bo kuchnia wigilijna to jednak mocno grzybowa jest. Postanowilam, ze nigdy wiecej! albo wigilia bez grzybow albo organizujemy swoja - alternatywna bo nie ma sensu chlopaka meczyc.

      Usuń
  3. No nie zazdroszczę, żyję z alergikami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bidula K. :(
    Mnie nic nie bierze, choć jestem K.K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może najzwyczajniej w świecie chodzi o ilość?.....

    OdpowiedzUsuń